Mechtild-en-Paul-naar-Noorwegen.reismee.nl

Van Nyborg naar Büsum

Zoals gisteren al geschreven zijn we vandaag naar Büsum in Duitsland gereden. Büsum ligt aan de Noordzee (links boven Hamburg) en is een heel leuk vooral toeristisch stadje. Het doet een beetje denken aan Noordwijk of zo. Hier hebben we een prima camping gevonden, Camping Nordsee (!). Vanuit Denemarken hadden we nog prima weer maar hoe verder we Duitsland inreden, hoe minder de zo'n zich liet zien. Op de camping aangekomen begon het zelfs te regenen, niet hard maar genoeg om niet buiten te kunnen zitten en lekker benauwd in de camper want de temperatuur was nog steeds prima.'s Avonds bij het eten hebben we besloten om morgen toch maar rechtstreeks naar huis te rijden. Niet omdat we al naar huis willen maar meer omdat het weer morgen slecht wordt en het geen pretje is om dan nog maar een nacht te overnachten op een camping en niets te kunnen doen. Met een camper moet je tenslotte rijden. Na het eten zijn we nog gaan wandelen langs de dijk (het was weer even droog) en daar ontdekten we hoe gründlich Duitsers dingen aan kunnen leggen. Een prachtige speel en zwem omgeving hebben ze hier aangelegd voor groot en klein (zie foto's).

We ontbijten morgen vroeg eerst nog met Duitse brödchen en Fahren dan in die Heimat.

Morgen hopen we dan weer thuis te zijn en dan volgt nog één verhaal waarin we alles nog eens de revue zullen laten passeren en dan sluiten we onze vakantie af!

Voor de laatste keer tot morgen