Mechtild-en-Paul-naar-Noorwegen.reismee.nl

Van Tranås naar Osby

Deze dag stond in het teken van de eerste kilometers afleggen nog binnen Zweden. We hebben een route gepland waarbij we per dag om en nabij de 300 kilometer rijden. Vandaag stond er slechts 256 op het programma naar Osby. Via snelwegen en binnenwegen arriveerden we daar rond de klok van tweeën. en zodra we de camper uitstapten werden we overvallen door een ongekende hitte van 32 graden. Zeer warm als je de camper uitstapt met airco!

We kregen een plaats die geen beschutting bood op welke manier ook en we besloten dan ook maar om onze maaltijd (wraps) te bereiden in de keuken van de camping. Op iedere camping in Zweden ( en Noorwegen) kun je hier gebruik van maken.

Na de maaltijd uitbuiken en hopen dat de camper van binnen afkoelt voordat we naar bed gaan. We moesten al eerder naar binnen want de eerste regendruppels kwamen naar beneden. Dan maar puffend in de camper zitten met de Tv aan! Morgen trekken we weer verder naar Nyborg in Denemarken. Daar hebben we een camping gepland net na de twee bruggen (zie ons eerdere reisverslag naar Zweden).

Hoewel de mooiste verhalen er nu wel af zijn vermaken wij ons nog prima (zolang we maar internet hebben!

tot morgen