Mechtild-en-Paul-naar-Noorwegen.reismee.nl

Dag 2 in Mariestad, een heerlijk zonnige dag

De ochtend begon fris met een temperatuur van ongeveer 18 graden en een zeer bewolkte lucht. Tegen het middaguur liet de zon zich zien en hoe, de temperatuur liep al snel op naar een graadje of 23, een prima temperatuur

Cool

Zoals al in ons vorige verslag aangegeven was dit een 'wasdag' en Mechtild had al vroeg de kleding in de wasmachine gedaan en na de droger alweer snel opgevouwen in de kast. Zo nu over tot de orde van de dag, lezen. Mechtild in haar Libelle blad en Paul in zijn boek van Louis van Gaal en daarna van Wim Kieft (zie foto's) Onvoorstelbaar wat die man allemaal meegemaakt heeft tijdens zijn voetbalcarriere wat wij nooit geweten hebben. Oh ja uit het boek van Louis heb ik nog wat handige tips en trucs gehaald (ook hoe het niet moet)
Frown

Morgen gaan we naar Tranas een plaatsje dichtbij Gränna. We hebben hier een leuke camping gevonden, Hätte camping aan het Sommenmeer. Dit meer behoort tot één van de mooiste meren in Zweden en er is volgens de informatie veel te doen o.a. een elandsafari.

We zijn dus erg benieuwd, morgen meer hierover